PrimaDenta Hűségkártya
Hűségkártya pontegyenleg lekérdezése
A kártyáján rendelkezésre állok pontok lekérdezéséhez kérjük kattintson ide: Pontegyenleg lekérdezése
PrimaDenta Fogászat Hűségkártya szabályzat
A PrimaDenta Hűségkártyával a Páciens a PrimaDenta Fogászat (továbbiakban: Kibocsátó) által nyújtott kedvezményeket vehet igénybe, az alábbi szabályok szerint.
A Páciens (továbbiakban: Felhasználó) a PrimaDenta Fogászatnál igénybe vett fogászati kezelések után (kivéve fogszabályozás) a kártya aktiválását követően pontokat gyűjthet. Minden elköltött 20 Ft után 1 pont kerül jóváírásra.
1. Kártya érvényessége
A PrimaDenta Hűségkártya a Kibocsátó tulajdona, melyet a Felhasználó rendelkezésére bocsájt. A kártya visszavonásig érvényes. Az érvényesség lejártával a kártya által biztosított kedvezmények a továbbiakban nem vehetők igénybe.
2. A pontok gyűjtése
Az ajándékpontok 20 Ft elköltött összeg egységenként kerülnek jóváírásra.
A kártya át nem ruházható, a rajta levő pontok készpénzre nem válthatók. Előleg fizetésekor pontok számítása nem történik, a vásárlás lezárásakor kerülnek jóváírásra a pontok.
A kártyán található pontokról a Felhasználó a Kibocsátó honlapján (https://primadenta.hu/husegkartya) a tájékozódhat.
3. A pontok felhasználása
A gyűjtött pontokat a Páciens a következő fogászati kezelés alkalmakor kedvezményre válthatja (kivéve fogszabályozás) azaz 1 pont=1 forint átváltási értéken. A pontok legfeljebb a kezelés árának 20%-ig válthatók be. A kedvezmények nem összevonhatóak, így akciós szolgáltatás vásárlásakor a Felhasználó eldöntheti, hogy pontokat vált be, vagy az akció kedvezményt veszi igénybe.
A pontkedvezmény igénybevételéhez a kártyát kötelező aktiválni, melyet átadáskor a PrimaDenta Fogászat végez el.
4. Ajándékkártya
A tetszőlegesen befizetett (feltöltött) összeg A PrimaDenta Fogászat Hűségkártyára feltöltésre kerül, amely 100% értékben levásárolható. Ebben az esetben nem pontokat, hanem Ft-összeget töltünk fel kártyájára.
5. Igénybevétel helye
A PrimaDenta Fogászat: 6728 Szeged, Algyői út 24.
6. E-mail értesítések
A kártyával kapcsolatos eseményekről automatikus e-mail értesítéseket küldünk. Az értesítő e-maileket lemondani az e-mailben található leiratkozó linkre kattintva, valamint telefonszámunkon (+36 30 273 5042) és személyesen a rendelőben lehet.
Címünk: PrimaDenta Fogászat, 6728 Szeged, Algyői út 24.
7. Adatrögzítés
A kártya érvényesítéséhez szükséges adatokat a Kibocsátó saját rendszerében rögzíti.
8. Adatkezelés
A PrimaDenta Fogászat tájékoztatja tisztelt Pácienseit, hogy a Hűségkártyaprogramban való részvétel és az adatszolgáltatás önkéntes és hozzájáruláson alapul.
A Páciens a regisztrációs lap kitöltésével, aláírásával és leadásával önként és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megadott személyes adatait a PrimaDenta Fogászat (Primadenta 2005. Bt), minden ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül nyilvántartsa, teljeskörűen kezelje, az abban foglalt hozzájárulás(ok) szerint.
Az adatbázisba kerülő személyes adatok kizárólag a PrimaDenta Fogászat adatkezelési tájékoztatójában meghatározottak szerint kerülnek felhasználásra, harmadik személy részére nem kerül kiadásra. Kérésre a PrimaDenta Fogászat (Primadenta 2005. Bt.) az adatokat helyesbíti, az adatkezelést megszünteti, illetve a személyes adatokat törli a rendszeréből, felfüggeszti a reklámanyagok küldését.
A kártya végleges regisztrációjáról a Felhasználó e-mailben kap értesítést, mellyel egy időben a kártya aktívvá válik, és az igényléskor történt vásárlás pontjai automatikusan felíródnak a kártyára!
9. A Hűségkártya valamint a rajta lévő információk törlése
A Hűségkártya illetve a rajta lévő pontok és pénzegyenleg a következő szabályok szerint kerülnek letiltásra illetve törlésre:
Kártya letiltása: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártya letiltásra kerül, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció.
Pontok törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártyán felhalmozott pontok törlésre kerülnek, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 8 hónapig nem történik tranzakció.
Pénzegyenleg törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártyán lévő, illetve feltöltött pénzegyenleg törlésre kerül, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció.
Felhasználó törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció a Felhasználó által megadott személyes adatok véglegesen törlésre kerülnek.
10. A kártya elvesztése, meghibásodása
A kártya elvesztése és sérülése esetén a kártyatulajdonosnak lehetősége van a kártya cseréjére. Kártyacserét a személyi azonosságának igazolása után a PrimaDenta Fogászat rendelőjében igényelhet. Kártyacsere esetén a kedvezményt 24 óra elteltével tudja igénybe venni.
A PrimaDenta Fogászat fenntartja a jogot, hogy további törzsvásárlói kártyatípusokat bocsásson ki, melyekre vonatkozó szabályokat egyedi szerződésben határozza meg.
A PrimaDenta Fogászat továbbá fenntartja a jogot, a Hűségkártya szabályzat bármikori megváltoztatására.
Elérhetőségek
Telefonszám: +36 30 273 5042
E-mail: info@primadenta.hu