Széchenyi 2020

PrimaDenta Hűségkártya

Hűségkártya pontegyenleg lekérdezése

 

A kártyáján rendelkezésre állok pontok lekérdezéséhez kérjük kattintson ide: Pontegyenleg lekérdezése

 

 

PrimaDenta Fogászat Hűségkártya szabályzat

 

A PrimaDenta Hűségkártyával a Páciens a PrimaDenta Fogászat (továbbiakban: Kibocsátó) által nyújtott kedvezményeket vehet igénybe, az alábbi szabályok szerint.
A Páciens (továbbiakban: Felhasználó) a PrimaDenta Fogászatnál  igénybe vett fogászati kezelések után (kivéve fogszabályozás) a kártya aktiválását követően pontokat gyűjthet. Minden elköltött 20 Ft után 1 pont kerül jóváírásra.

 

1. Kártya érvényessége

 

A PrimaDenta Hűségkártya a Kibocsátó tulajdona, melyet a Felhasználó rendelkezésére bocsájt. A kártya visszavonásig érvényes. Az érvényesség lejártával a kártya által biztosított kedvezmények a továbbiakban nem vehetők igénybe.

 

2. A pontok gyűjtése

 

Az ajándékpontok 20 Ft elköltött összeg egységenként kerülnek jóváírásra.
A kártya át nem ruházható, a rajta levő pontok készpénzre nem válthatók. Előleg fizetésekor pontok számítása nem történik, a vásárlás lezárásakor kerülnek jóváírásra a pontok.
A kártyán található pontokról a Felhasználó a Kibocsátó honlapján (https://primadneta.hu/husegkartya) a tájékozódhat.

 

3. A pontok felhasználása

 

A gyűjtött pontokat a Páciens a következő fogászati kezelés alkalmakor kedvezményre válthatja (kivéve fogszabályozás) azaz 1 pont=1 forint átváltási értéken. A pontok legfeljebb a kezelés árának 20%-ig válthatók be. A kedvezmények nem összevonhatóak, így akciós szolgáltatás vásárlásakor a Felhasználó eldöntheti, hogy pontokat vált be, vagy az akció kedvezményt veszi igénybe.
A pontkedvezmény igénybevételéhez a kártyát kötelező aktiválni, melyet átadáskor a PrimaDenta Fogászat végez el.

 

4. Ajándékkártya

 

A tetszőlegesen befizetett (feltöltött) összeg A PrimaDenta Fogászat Hűségkártyára feltöltésre kerül, amely 100% értékben levásárolható. Ebben az esetben nem pontokat, hanem Ft-összeget töltünk fel kártyájára.

 

5. Igénybevétel helye

 

A PrimaDenta Fogászat: 6728 Szeged, Algyői út 24.

 

6. E-mail értesítések

 

A kártyával kapcsolatos eseményekről automatikus e-mail értesítéseket küldünk. Az értesítő e-maileket lemondani az e-mailben található leiratkozó linkre kattintva, valamint telefonszámunkon (+36 30 273 5042) és személyesen a rendelőben lehet.
Címünk: PrimaDenta Fogászat, 6728 Szeged, Algyői út 24.

 

7. Adatrögzítés

 

A kártya érvényesítéséhez szükséges adatokat a Kibocsátó saját rendszerében rögzíti.

 

8. Adatkezelés

 

A PrimaDenta Fogászat tájékoztatja tisztelt Pácienseit, hogy a Hűségkártyaprogramban való részvétel és az adatszolgáltatás önkéntes és hozzájáruláson alapul.
A Páciens a regisztrációs lap kitöltésével, aláírásával és leadásával önként és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megadott személyes adatait a PrimaDenta Fogászat (Primadenta 2005. Bt), minden ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül nyilvántartsa, teljeskörűen kezelje, az abban foglalt hozzájárulás(ok) szerint.
Az adatbázisba kerülő személyes adatok kizárólag a PrimaDenta Fogászat adatkezelési tájékoztatójában meghatározottak szerint kerülnek felhasználásra, harmadik személy részére nem kerül kiadásra. Kérésre a PrimaDenta Fogászat (Primadenta 2005. Bt.) az adatokat helyesbíti, az adatkezelést megszünteti, illetve a személyes adatokat törli a rendszeréből, felfüggeszti a reklámanyagok küldését.
A kártya végleges regisztrációjáról a Felhasználó e-mailben kap értesítést, mellyel egy időben a kártya aktívvá válik, és az igényléskor történt vásárlás pontjai automatikusan felíródnak a kártyára!

 

9. A Hűségkártya valamint a rajta lévő információk törlése

 

A Hűségkártya illetve a rajta lévő pontok és pénzegyenleg a következő szabályok szerint kerülnek letiltásra illetve törlésre:

 

Kártya letiltása: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártya letiltásra kerül, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció.

 

Pontok törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártyán felhalmozott pontok törlésre kerülnek, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 8 hónapig nem történik tranzakció.

 

Pénzegyenleg törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után a kártyán lévő, illetve feltöltött pénzegyenleg törlésre kerül, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció.

 

Felhasználó törlése: A kártya tulajdonos tájékoztatása után, amennyiben a törzsvásárlói kártyán 24 hónapig nem történik tranzakció a Felhasználó által megadott személyes adatok véglegesen törlésre kerülnek.

 

10. A kártya elvesztése, meghibásodása

 

A kártya elvesztése és sérülése esetén a kártyatulajdonosnak lehetősége van a kártya cseréjére. Kártyacserét a személyi azonosságának igazolása után a PrimaDenta Fogászat rendelőjében igényelhet. Kártyacsere esetén a kedvezményt 24 óra elteltével tudja igénybe venni.

 

A PrimaDenta Fogászat fenntartja a jogot, hogy további törzsvásárlói kártyatípusokat bocsásson ki, melyekre vonatkozó szabályokat egyedi szerződésben határozza meg.

 

A PrimaDenta Fogászat továbbá fenntartja a jogot, a Hűségkártya szabályzat bármikori megváltoztatására.

 

Elérhetőségek
Telefonszám: +36 30 273 5042
E-mail: info(kukac)primadenta.hu

Foglaljon időpontot

Adja meg elérhetőségét, a preferált időpontokat és hogy milyen problémával szeretné szegedi rendelőnket felkeresni!

Online bejelentkezés »