Rólunk
PrimaDenta Fogászat Szegeden
Jó lenne mosolyogva járni fogorvoshoz?
A mai rohanó világban az egymásra való odafigyelés kezd olyan ritka madárrá válni, mint a fehér holló. Úgy gondoljuk, ez nagyon komoly probléma. Nap mint nap tapasztaljuk új pácienseinknél, hogy arról panaszkodnak, milyen ritkán találkoznak olyan egészségügyi ellátással, ahol teljes mértékben odafigyelnek rájuk és egy kedves mosoly vagy egy jó szó luxusnak számít.
Hiszünk abban, hogy ezen lehet és kell is változtatni.
“Ezért döntöttem úgy 19 éve, hogy magánrendelőt nyitok annak érdekében, hogy teljes figyelmem szentelhessem a hozzám fordulóknak, és annyi időt szánhassak rájuk amennyire egy kezelés során szükségük van. Azt vallom, hogy az orvos nem fölérendelt szerepet játszik a páciense felett, hanem őszinte, kedves, baráti figyelemmel fordul felé.”
– Dr. Pölös Andrea –
A fogorvos székébe beülni sokaknak lelkileg is nagy megpróbáltatás, ezért tudjuk, hogy egy kedves mosoly, egy jó szó mennyit segíthet a kezelés során és nagymértékben segíti a gyógyulás folyamatát is.
Hitvallásunk, hogy “Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak”. Ezért olyan kollegákkal dolgozunk, akik kimagasló szakmai tudásukon felül kedvesek, barátságosak és könnyen megtalálják a közös hangot a páciensekkel.
Folyamatosan teszünk azért, hogy a PrimaDenta Fogászat Szegeden az a hely legyen, ahova az emberek félelmüket messze maguk mögött hagyva jönnek, és széles mosollyal távoznak.
Az a célunk, hogy ne a fogorvos és a fogászati kezelés legyen az a rémisztő „mumus”, amivel kiválóan lehet ijesztgetni az embereket egészen kisgyerekkortól idős korig.
Nem, mi ennek pontosan ez ellenkezőjét szeretnénk! Az inspirál minket, hogy ezt a régi rémképet eltüntessük az emberek fejéből. Mivel fogorvoshoz senki sem jár szívesen (még mi sem) nem várhatjuk el, hogy jókedvűen keressenek fel minket pácienseink.
Azért viszont mindent elkövetünk a kollégákkal, hogy aki minket felkeres az félelmet és szorongást félretéve érkezzen hozzánk és egy nagy mosollyal távozzon. Otthon pedig elmondhassa, „…én már nem félek a fogorvostól, sőt örömmel megyek legközelebb is!” Hiszen tudja, hogy nálunk már a bejelentkezéskor kedves, megértő szavakra talál, a problémáját gyorsan, fájdalommentesen, magas színvonalon, és természetesen szakmai tudásunk legjavát adva orvosoljuk úgy, hogy közben csak „körülötte forog a világ”.
Ezért a kezeléseinket az igények teljes mértékű figyelembevételével alakítjuk ki és ehhez lehetőségeinkhez mérten tartjuk is magunkat. Mi sem szeretjük az „apró betűs” részeket és az utólagos meglepetéseket.
Mi a tiszta, őszinte kommunikációban és a korrekt bánásmódban hiszünk. Annak érdekében, hogy egy kezelés végén nyugodt szívvel engedjük útjára Pácienseinket, a beavatkozásokhoz körültekintően választjuk meg az anyagokat és eszközöket. Hosszas utánajárás és mérlegelés után tesszük le a voksunkat egy adott anyag vagy eszköz mellett. Mindenben törekszünk a prémium kategóriát választani, hiszen mi is ismerjük a mondást „olcsó húsnak híg a leve”. Ez pedig nem egyeztethető össze a minőségi szolgáltatással, mi pedig azt nyújtunk.
Természetesen nem is kérdés, hogy a munkánkra garanciát vállalunk.
Egy fárasztó nap végén boldogsággal tölt el minket, hogy megint úgy telt el egy nap, hogy ismét tettünk azért, hogy az emberek pozitív érzésekkel forduljanak a fogorvosukhoz és vállaljanak egy fogászati kezelést.
Hálásak vagyunk azért, hogy pácienseink értékelik az erőfeszítéseinket és az évek folyamán rengeteg pozitív töltetet kapunk tőlük. Ez a sok szeretet megerősíti bennünk, hogy érdemes volt ezt a pályát választani és ezt a szemléletmódot alkalmazni.
Ez erőt ad a folytatáshoz és a folyamatos fejlődéshez.